12 mei 2016

Challenge 153

Hallo allemaal! Welkom bij de nieuwe challenge 153!
Wat hebben we veel oranje langs zien komen. Hoe Koninklijk allemaal. Dank je wel hiervoor!

Voor challenge 153 heeft Anita het thema bedacht en dat is: Maak een CAS (clean and simple) kaart met stansen, stempels en teksten (geen plaatjes!) van Marianne Design! CAS is veel lege ruimte dus!
Let op: Geen afbeeldingen/cute stempels van een ander merk! Denk erom dat de tekst van MDesign moet zijn als je alleen stansen gebruikt (of zonder tekst)

Veel succes en we zijn benieuwd naar jullie creaties! Je kunt aan deze challenge meedoen tot 25 mei 18.00 uur door de link van je creatie in te vullen onderaan bij de inlinkz button (niet je hele blog linken)

De winnaar van de 1e prijs (challenge 152) : 9. Henriët Bulthuis
De winnaar van de 2e prijs (challenge 152): 14. Ankie

Graag even een mailtje met gegevens zodat de prijs toegestuurd kan worden

De winnaars mogen onderstaande button op hun blog plaatsen


Als gastdesigner is uitgekozen: 3. Marja

Wil je even contact opnemen zodat de volgende challenge doorgestuurd kan worden?

De 1e prijs die je kunt winnen

De 2e prijs (bij 25 deelnemers) die je kunt winnen 

De prijzen worden beschikbaar gesteld door Marianne Design

Voorbeelden challenge 153
Gastdesigner: Divina


Designteam
Anita 


Marleen

Ellie

Jolanda

Jen

Wybrich 

Thea

Mieke

Boukje


16 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd aan de winnaars wat een prachtige kaarten DT

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartje dames, vind het zelf de lastigste kaarten die er zijn...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier hetzelfde...heb telkens het gevoel dat m'n kaart niet af is 😳

      Groetjes Divina
      http://www.divien.nl

      Verwijderen
  3. Gefeliciteerd dames met jullie prijzen en GDschap!Wat een super mooie voorbeelden zijn er gemaakt voor de nieuwe challenge!!! Ik heb mijn CAS - kaartje geplaatst!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd dames. Oké, dit wordt weer een lastige, maar ik ga mijn best doen :-)

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd dames. Oké, dit wordt weer een lastige, maar ik ga mijn best doen :-)

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd winnaars! Ik had bij een CAS kaartje altijd het idee dat er ook veel minder op een kaart kwam.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte dames met jullie winnende kaartjes! Prachtige CAS kaartjes door het DT. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte dames met jullie winnende kaartjes! Prachtige CAS kaartjes door het DT. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd voor de winnaars. Wat een super leuke/ moeilijke opdracht dit keer. Voor mij een echte challenge. Ha ha. Wat er weer leuke voorbeelden door het dt gemaakt.
    Groetjes sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk om op deze manier uitgedaagd te worden. Clean en simpel is wat mij betreft het moeilijkste wat er is. Maar er kwam wel weer een hele oude stempel uit mijn voorraad naar voren. En dat leverde het kaartje op wat ik net gelinkt heb.
    groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo ik heb mijn kaart zonder plaatje erbij gezet. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke challenge met mooie voorbeelden.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke challenge weer! Ik waag weer een poging, wat een mooie prijzen deze maand!

    BeantwoordenVerwijderen